Löpband

Nu har jag precis kommit ur duschen å satt mej å kolla på Lars Winnerbäck på svt1. Riktigt bra musik de!!
Jag var iaf ner å körde på Etic ikväll.. Jag och Marie körde lite cykel och MYCKET löpband. Sprang verkligen bra mkt mer å bättre än vad ja hade förväntat av mej själv. Så dit vill jag igen. Var superskönt!
Skulle vilja ge mej på spinning också, men det ger jag mej på lite senare. När jag har kommit igång lite, så ja inte totalskämmer ut mej å inte pallar.

Imorrn äre hockey 19, å jag ska vara på hallen typ 17.15, Funderar på att gå ner å löpa lite på bandet till 4 kanske, sen hem å göra mej iordning.

Nu äre soffan, min nya, sköna soffa :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ahaaa, fan va trist :/ Jag har bara tre pass kvar på Siba, sen är det plugg som gäller. :D

2009-01-14 @ 22:15:23
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haru blive träningsnarko ;-)

2009-01-15 @ 15:41:01
Postat av: Anonym

Svar till Anonym: Nej, jag har inte blivit nån träningsnarko.. Men det är så otroligt skönt att äntligen ha kommit igång igen efter 2 års vila.. slöande eller vad ja ska säga :)

2009-01-15 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0