Muscle Power

Det är något för mej. Jag har nyss kommit hem från ett pass nu. Å det gillade jag. Så imorrn är jag peppad för ännu ett pass.. blir det spinning eller core vet ja inte.. men nått ska de bli iaf :) Åh va kul de känns att vara igång igen!!!

Helgen har vart jättebra. Har hänt mycket! Det har blivit sjukt sena nätter.. efterfest.com kan ja säga.

Så nu ska jag hoppa in i duschen för andra gången idag, sen ska jag äta nått.. keso och en liten köttbit tro ja, å grönsaker.

Imorrn äre jobb igen, å förmodligen så har jag bara 3 veckor kvar där uppe, har Januari ut, sen så blir man arbetslös igen. Det känns förjävligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Var jobbar du???

2009-01-12 @ 15:39:48
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Nenka

Nej.. Du får säga till att vi vill ha kvar dej där !! =)

2009-01-13 @ 15:58:57
Postat av: vicky

Svar till Nenka: Ja, tänk om det ändå var så enkelt!!! :)

2009-01-13 @ 16:53:44
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0