Panik!

Jag gick ju som sagt ut å gick.. å så skulle jag handla på ica när jag gick hemåt, så plockade jag upp allt på bandet.. Sen när jag skulle betala så finns inte baknomatkortet i nån ficka alls.. Panik!! Typiskt att sånt alltid händer när man ska till att betala.
Då var det bara att traska hem å kolla om ja hade glömt det, vilket jag tog för givet.. men inte. Så jag gick ut igen å skulle gå samma runda en gång till.. kom på att jag hade gått in på kommunhuset med en lapp, så frågade jag dom om dom fått in ett bankomatkort, å där var det! Gud så skönt.. Så då var det bara att gå tillbaka till ica å ta kassen som var packad bakom bandet.

Så jag fick mej minsann 2 prommisar idag. Väldigt skönt såhär efteråt.. Å nu ska jag ducha för att kunna vistas bland folk senare ikväll.

Önska mej lycka till ikväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0