Ruta ett

Nu är jag där igen. Arbetslös. Känns tomt. Lämnade in nyklarna idag, Bara en sån sak känns så konstiig.. Så idag efter lunchen så hade jag tagit med mej 2 stycken daimtårtor, och Susanne hade gjort en daim-marräng tårta, å Melinda gjorde morotskaka :) Så det vart ett riktigt avskedskalas där måste jag säga! Fick också fina blommor av alla, tack så mycket igen :) Tråkigt bara att alla inte var där idag..

Efter jobbet så åkte jag å postade ett brev till Mix Megapol så jag får mina pengar. Sen vart det bolaget, Ica och till sist Etic för att fixa det sista med mitt kontonummer som jag ALDRIG lär mej, så nu har jag äntligen ett årskort där :)

Nu ska jag dammsuga och torka golven innan jag börjar med all mat jag ska göra, som ska frysas in inför mina arbetslösa dagar.. =/

Ha en kanonkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0