Sista kvällen i sthlm

Idag har vi gått å gått och åkt båt. Så på båtturen höll jag på att somna.. jag var helt slut i kroppen. Vi åkte denhär turen "kungsholmen runt". Man kan ju säga att jag vaggades till sömns nån gång om ja ska vara ärlig.
Innan båtturen så var det värsta polispådraget (tyckte jag). Tydligen så var det nått EU möte som skulle hållas på Sheraton Hotell, å vägarna stängdes av utanför där några gånger när det kom folk. Det var poliser ÖVERALLT.. polisbilar, polisbussar och polismotorcyklar. DET var spännande! =)

Innan vi tog tunnelbanan hem så gick jag in på teknikmagasinet å köpte en sladd så jag kan använda datorn i bilen (en sladd från cigarett uttaget till datorn) Så det var ett riktigt bra köp tycker jag :)

Nu ska vi snart äta köttbullar och stuvade mackisar och brunsås.. Efter massa skräpmat i några dar så längtar man verkligen efter nått liknande!

Sen blir det chirre, glass och karra till nån film :) Mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0