Tjoho!

Nu är jag i Sthlm för andra dagen, å vi har haft för oss en hel del vill ja lova! Vi köpte ju stockholms kortet, å med det innebär det att mn har fri entré till i stor sett alla museér och buss/båt och tåg linjer. Plus grönan och skansen.. Så vi gjorde typ allt idag, vi tog ett 48 timmars kort, så vi hinner med en del imorrn å, men då blir det liite lugnare hoppas jag :)

Jag måste ju bara så dömma ut mej själv lite...

Jag och mamma var utanför titanic utställningen (eftersom det var jättedyrt att gå in på och inte ingick i kortet, å dom som var under 19 kom in gratis, så stanna vi kvar ute) och började bli riktigt trött i benen, så tänkte vi gå å sätta oss nånstanns.. Så vi gick ner till bryggan å satte oss där.. det satt massa annat folk där också som hade sina båtar där å så. Iallafall..
Jag sätter mej ner, vänder på mej så jag får ryggstödet mot magen, så jag kunde halvligga framåt å dingla med benen, å då säger mamma till mej, "akta så att du inte tappar skorna när du sitter sådär.. "  Äh de gör ja inte.. säger jag.. Å jag skulle precis till att he upp foten, så SLÅR JAG AV MEJ SKON.. så den far ner i vattnet!!! Så jag börjar springa ram å tillbaka på bryggan som en tok å funderar på hur fan jag ska få upp en..
Efter många om och men så är det en familj som har sin båt där, så dom har en lång pinne som dom håvar in skon med. SKÖNT!! =)

Nu är det soff/säng läge efter denna dag!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra gjort gumman:-)

2009-07-16 @ 10:41:02
URL: http://energicissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0