Bag in da box!

Jag måste ju bara säga att det är en låt som har suttit fast i skallen på mej i flera dagar!! "Bag in da box" låten..

Ja var har hänt sen jag skrev senast? Det har vart midsommar å jag har fått en ny dator :)

midsommarafton så var jag och Mikka på picknick på smacken, hade dock kunnat vart bättre väder.. men vi hade riktigt trevligt iaf :) Åt jordgubbar, muffins och baugetter :) Så det var perfekt de! Efter det åkte jag hem till mamma å pappa som var barnlös heela helgen, kom dit mitt i luchen med farmor och farfar :)

Sen vart det midsommarmidda här på gatan, va var inne hos Macke, eftersom vädret inte var att lita på. Vi var ca 12 pers, så det var riktigt trevligt.
Sen chaffade jag mest hela kvällen, men det var en riktigt trevlig dag och kväll :)

Midsommardagen tillbringades på Åstön i Linus stuga till å börja med. Vi lekte massa lekar å hade en riktigt bra förfest, sen åkte vi till holmö brygga, där det var proppat med folk! Där vart vi kvar ett bra tag, träffade jättemkt folk man kände, å vissa som jag inte alls borde ha träffat!!!!!

Efter holmö åkte vi tillbaka å hade efterfest i Chrilles husvagn som stod parkerad på gården, var jättekul!

Å på söndan vart det riktigt slappt, vi åkte hem vid 4 tiden å sen följde jag med grabbarna å åkte båt, det var riktigt kul. Senare på kvällen kolla vi på nån film å vi alla slockna i soffan...

Datorn! Den fick jag av min pappas kompis, en Acer. Han hade en dator över.. Så det kom verkligen till en behövande ;) Så nu äntligen ska ja kunna använda mig av hela skärmen :)

För övrigt så håller jag på att leta efter resor för fulla muggar! Jag å Frida har ju tänkt att bege oss till den oliiidliga värmen om en vecka typ.. Bara det vill komma nån resa för ett hyffsat pris.

Ha  en kanondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0