Ett litet stort dilemma..

JA det är precis vad jag har.. Men jag hoppas att jag kommer att kunna lösa det :) Å personen(personerna) som ska hjälpa mej med dethär hoppas jag ringer mej snart, hoppas ni vet vilka ni är!! :)

Annars då? Jo det är riktigt bra faktist .. Saker å ting känns riktigt bra måste jag FAKTIST säga :)

Å idag efter jobbet så har jag suttit på skolan å skrivit klart om berlinmuren, och försökt att hinna med att renskriva allt jag jag gjort på hela kursen.. Men det tar tiid! Satt på skolan från 12.20 ca å vart tvungen att åka när skolan stängde klockan 17.00. Så snart är jag klar.. På riktigt :)

Ska se filmen "schindlers list" å skriva om den.. Är det någon som har sett den? Är den bra?

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det är en jättebra film!

2009-06-01 @ 21:10:24
Postat av: Anna

Den är heemsk

2009-06-02 @ 12:38:02
URL: http://paandrasidanvenus.blogspot.com
Postat av: Helly

Vet du om att det finns en kvinna som är gift med Berlinmuren! d är sant!! haha... fin du var i tidningen förrästen! ;)

//Helly

2009-06-03 @ 19:05:51
URL: http://helldorf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0