Sötisen

Du är min största skatt, du gör mitt hjärta glatt. Och när vi kramas är jag diin, din kramis din kanin. Du är så söt jag blir så glad, vi kan kramas varje dag. Du är så söt och det ja viill, att få en kram kram till! La la la la la la la al.....
Min kärlek är så stor, mitt hjärta du bebor. Och när vi kramas är jag diin, din kramis din kanin. Du är så söt jag blir så glad, vi kan kramas varje dag. Du är så söt och det ja viill, att få en kram kram till! La la la la la la la la.....
Du är så söt jag blir så glad, vi kan kramas varje dag, du är så söt och det jag viill, att få en kram kram till! Åå om du reser bort, blir längtan väldigt kort, för ja är alltid vid din sida, din kramis din kanin. La la la la la la la la...
Du är min största skatt, du gör mitt hjärta glatt, och när vi kramas är jag diin, din kramis din kanin. Du är så söt jag blir så glad, vi kan kramas varje dag, du är så söt och det ja viill, att få en kram kram till!

Dendär låten är ju bara för gullig!!! :)
Kramis -  Kramsången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0