Får man vara glad eller?

Jag har hittat modellen jag kan ha!! SJUKT SKÖNT!! För ett tag sen köpte jag en klänning på gina, men den var inge bra på, så Min kära vän Beggan köpte den av mej. Men NU :) Hittade också en skinnjacka på Vila.. Har cvelat haft en i flera år, men inte gillat nån riktigt. Men idag.

Tror dehär var min dag.





Imorrn är det högskoleprovet, å det längtar jag inte till vill ja lova. Ska sitta där från 8.30-16.20. Men sen är det över!!

Efter det så åker jag,Mikka och Taben till Beggan å firar henne på sin 22 års dag :) Anna kommer dit lite tidigare tro jag, så det blir super att få träffa alla igen!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Fin klänning stumpan:)

2009-03-29 @ 17:18:41
URL: http://tessesessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0