Förr eller senare

Jag vet att allt som händer runt omkring mej just nu kommer att bli bra.. Eller det känns som så iallafall.
Jobbet känns bra. Vi har börjat fått iordning allting där nu, barnen har börjat och min arbetskamrat är verkligen som jag hoppats på. Jättetrevlig, glad och nån som jag verkligen kan prata med. Så det känns jätteskönt :)

Pluggandet känns väll inte allt för bra just nu. Varje gång jag försöker börja läsa igenom boken, de sidor ska läsas till en uppgift, så somnar jag.. kan kanske ha att göra med att jag sätter igång på en gång efter att jag kommer hem från jobbet.
Vet inte riktigt HUR jag ska lägga upp det.. Jobbar 8-14 nu någon vecka till skulle ja kunna tro.. Så hur fasen ska ja bära mej åt? Nån som har nått förslag?!

Resten känns lite som jag hoppats på.. Jag tar allt som det kommer helt enkelt.




Nu ska jag sova, så jag orkar kliva upp i tid, ta en dusch och försöka få bort all färg som sitter fast i ansiktet från färgningen ikväll med mamma :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Heej!

Skönt å höra att du fått jobb :) Vad roligt för dig!

Vem är det du jobbar med nu då?!



Kram!

2009-03-06 @ 12:17:15
URL: http://tessesessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0