Precis ett år sen!

Det är helt otroligt. Jag har fått veta idag att jag går å drar på bihåleinflammation.. Igen. När jag pratade med dom å berättade om mina snorproblem så sa hon att, men du, dethär receptet skrev ju vi ut åt dej för precis ett år sen. Så den 4e Mars förra året vart jag hemma från jobbet just pga bihåleinflammation.
Men denhär gången så orkar jag iaf med mej bättre. Jag hade ju en sänka på 58 då. Å nu vet jag inte, men känner att jag orkar vara på jobbet nu iaf när det är hyffsat lugnt. Men det känns jätteskönt att jag börja med dethär nu, då är jag snart av med det =)

Nu ska jag lägga mej å läsa historian, sen hem till mamma å pappa lite senare för att fixa håret igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0