Tatuerad fot

Det har hänt en del sen jag skrev sist tro jag..

Jag har vart i stockholm med Lundan och Marie, å vi hade jättetrevligt. Vart nästan som väntar lite handlat och (för)mycket pengar med hem. Synd bara på vädret, men vad gör det när man inte är gjord av socker? ;)


Ja, alla var NYKTER, även Lundan ;)


Supergoda muffins hade Marie gjort!!


Biffen påväg till huvudstaden :P


Jag fick ju denna resa som en present, så varför inte mer presenter? :)


Jag hittade speglar i taket på restaurangen vi var på.. Coolt!!


Vi väntar på Lundan :) Jag kunde knappt stödja mej på fötterna..


I fredags åkte jag till Mikka!
Vi hade jättetrevligt, Mikka gjorde supergod middag när jag kom dit, det var kyckling med sallad och rostat bröd ... Mmmmmm!!
Sen vart det tillfixning och utgång på olearys för lite hockeytittning.. fick träffa hennes "gäng" :)

Sen gick vi på en födelsedags fest lite senare, men det är som du säger Mikka.. vi kom för sent :)


Jag på tåget påväg hem..

På lördan så vart det utgång, var på 3 förfester tro ja. Var riktigt kul.. :) Min fot vart tatuerad den kvällen också.. Mindre kul kanske.. gör ont att bara ha strumpor på sig. Men men..



Den var/är jättesvullen .. Ursäkta lorttårna.. men det var dan efter å jag pallade inte med nån dusch!

Nu ska jag kasta mej i duschen så man kan vistas utanför lägenheten.. Jag har så underbara grannar som bjuder in mej på middag :)

Håller på att bli dyng förkyld.. =/ .. ont i öronen och känner mej febrig.. Så får se hur morgondagen ser ut.

Tjipp tjopp!




Kommentarer
Postat av: sandra

du med dina fötter vettu ;)

2009-05-11 @ 21:17:19
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0