Någon som vet?!

Mitt youtube furkar fortfarande inte... Vad FAN är problemet.. Dendär texten (Hej! Du har antingen inaktiverat Javascript eller så har du en gammal version av Adobes Flash-spelare. Hämta den senaste Flash-spelaren.)
kommer upp hela tiden om att jag ska hämta nått program som jag har hämtat hundra gånger. Blir vansinnig!!!

I övrigt så är det bra :)

Gick nyss på långhelg, ska hoppa in i duschen nu. Sen ska ja åka tillbaka på jobbet å hämta en sak som jag glömde,
å sen till mamma å pappa å hälsa på lite. Var ju ett tag sen jag var där nu så.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Java kanske är inaktiverat i Internet Explorer?

2009-05-21 @ 00:05:25
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: mamsen

Jaa, alldeles för länge sen :(

2009-05-21 @ 07:00:16
Postat av: J

Ladda ner Mozilla Firefox =)

Mycke bättre webläsare!

2009-05-21 @ 13:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0