Plugg och kär

Jag har precis kommit hem från mamma och pappa, där jag har fått hjälp av brorsan med historian. Nu är det nära... På måndag ska ja ha som ett förhör.. prov typ. Så det är riktigt nervöst.
Men jag är snart igenom, så det är riktigt skönt.. Riiiiktigt!!

Kär.. Jo det kan säga att jag är :)

Min granne Linus, har skaffat sig en liten jättesöt hundvalp. Åååh vad den är söt. Träffade den för första gången igårkväll. Och jag är förälskad. Hon är så liiiten å söt.. å så snäll!! Lillbäsen :)

Föresten, nu är det precis en månad kvar till jag är arbetslös igen. Faan va tiden går fort!!! =(

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra jobbat Ticken, kommer att gå hur bra som helst

2009-05-12 @ 22:42:06
Postat av: Sofie

Kär i hunden eller i en karl? ;)

2009-05-13 @ 00:45:38
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0