Min lediga dag blidde en dagisdag :)

I morse så vaknade jag av att Lundan ringde, hon undrade om jag ville komma å jobba, jag trodde såklart att hon skojjade.. eller hoppades :P Var sjuukt trött. Men såklart vill jag jobba mer om jag får chansen!
Så det var bara att göra sej iordning och dra iväg.. härligt med lite ny arbetsmiljö (igen) :)

Efter jobbet åkte jag in på mitt "riktiga" jobb å kollade läget å surrade lite med mina arbetskamrater :)

Så nu har jag äntligen landat..

Har blivit dåligt med bilder senaste tiden, men jag har inte haft sådär super mkt att dokumentera :P Men de kommer väll..

Kommentarer
Postat av: Carro

Okej :) Få se när dom dyker upp då :D Vill ju ha dom nu :D haha

2009-11-17 @ 22:59:14
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: J

Haha,måste ju va sämst å blogga du:P

Ett inlägg i månaden :P

2009-11-25 @ 19:34:15
Postat av: Jossan

Hej hej , kikar bara in å snokar lite . men banne mig du ha ju inte uppdaterat sen stan brann ;) hoppas allt är bra iaf !

2009-11-30 @ 10:52:52
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0