första kvällen

Gårdagens utgång var helt kanon på alla sätt. Hade så sjukt roligt! Kan bara beskriva det så.. jag å Elina fick skjuts av pappa till Jerry. Där vart vi kvar till strax efter 11, alla var på toppenhumör. I bilen hade vi superkul, å när vi kom in på krogen dansa vi å hade roligt. Sen kom grabbarna mina på gatan å vi gick ut å mötte upp dom utanför.. Sen var det fullt öös =D Jag hade helt enkelt hur roligt som helst.
Idag mår jag väll lite mindre bra.. Men det går snart över :)

Nu sitter Mikka å Elina å planerar sin första veckas vistelse i Norge. Så jag ska gå å fixa iordning lite nudlar å hoppas på att börja må bättre.. Sen är det fest igen :) Me And The Girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0