Jobba jobba joooobba! :)

Nu är det måndag igen, å jag börjar jobba om nån timme. Förstår ni va skönt de känns att ha ett jobb att gå till?! Efter att vart arbetslös i 4 månader så känner man sej rätt nöjd efter alla sovmorgnar å göralösa dagar, då uppskattar man faktist att få kliva upp å göra nått vettigt några timmar.
Trivs väldigt bra där, dom är jättetrevliga och hjälpsam. Så det har börjat bra iaf :)

Helgen då. Den var bra. I fredags vart ja lite chaffis å var först på nån husfest å sen skjutsade jag in några stycken till stan. Sen åkte jag hem å la mej. Tanken var ju att jag också skulle ut å parta, men när Emma vart dålig å inte kunde vara med på kvällen så tappade jag lite sugen, å det var skönt på lördag morron när ja skulle upp å jobba på hockeyn :)

Lördan var helt kanon. Började med hockeyn, efter den åkte jag hem, fixade lite snacks å mej själv. Sen kom Emma å vi började parta lite lätt :) Sen kom Johan å Chrille in en sväng, så det var riktigt kul.
Vid 12 åkte vi till stan, men vistelsen blev inte så långvarig där eftersom en annan av oss som vi träffade vart dålig, så vi var på toan med henne i säkert en timme, sen åkte vi hem. Men men det kommer fler helger :)

Söndan var en riktig slödag. Jag klev upp vid halv 2. Så åkte jag och Emma till stan, köpte subway, hämtade hennes bil som hon hade i stan sen lördan, å kollade massa film hos mej resten av kvällen.

Nu. Duschen och jobbet :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jajjamensan de stämmer bra de :) Saknar du den? ;)

2009-10-26 @ 11:18:26
URL: http://beggan.blogg.se/
Postat av: sandra

Och haha tack förresten ;P

2009-10-26 @ 11:19:30
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0