Badkar!

Nu är det inte långt borta. Snart har jag ett badkar i mitt lilla badrum, det blir perfekt!!!
Bara jag kan få ur det ur Johans förråd.. Men det ligger ju massa massa saker där, var nyss ner å kolla.. så det måste ju bort med en massa grejer innan man lyckas med att få ur det. Men det SKA ut. Inte en till vinter utan badkar!!!

Ikväll då, Timråmatch.. Första elitseriematchen här hemma för i år. Kul kul:)


Här är lite av musiken som jag lyssnar på på dagarna..

Eva Simons - Silly Boy Official Music Video 
Silly boy - Eva Simons

Paparazzi- Lady Gaga
Paparazzi - Lady gaga

Scatman John - Scatman's World
Scatman´s world - Scatman John

Dirty Dancing- Hungry Eyes
Hungry eyes - Diryt dancing

Pitbull  - Hotel Room Service (OFFICIAL VIDEO)
Hotel room - Pitbull

Akcent - That's My Name (Lyrics)
It´s my name - Akcent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0