En dag i stockholm

Då var den dagen gjord. Vi hade en mycket trevlig dag måste jag säga! Med "många" kändisar.. ;)
Vi åkte hemifrån med tåget 8.11 å var framme 11.30. Sen var det shopping för hela slanten.
En av höjdpunkterna var att;

1. Jag har provat ett par stövlar som sitter tajt i mina vader.. Dom var i strl 39, men i xs i vaderna. Kostade dock 799, å var inte riktigt min stil i stövlar.. var lite som ridstövlar. Hade dom kostat 3-400 hade jag faktist köpt bom, bara för att dom satt så bra. Så nu vet jag att hoppet finns för mej också!!! :)

2. Vi var inne på Bobby´s hårstudio å tog en fika på caféet som finns där inne. Å där satt han, Bobby, vid ett bord. Woow tänke jag.. En kändis! Sen när vi nästan hade fikat färdigt, så kliver Linda Rosing upp för trappen å in bland borden där vi satt. DET var lite roligt att se dom :) På riktigt!

3. Myrorna. Ett ställe jag aldrig vart in på. Men Lundan och Marie gillar det stället, så vi gick in där. Å vad gör jag?! Hittar 3 par jeans!!! Varje gång jag provade dessa byxor så skrek jag till.. "Men draa åt helvete" För dom satt verkligen bättre än vad nått par byxor har gjort förut. Så jag kom därifrån å var 3 par jeans rikare. För en extremt billig slant.

Tågresan hem var tung. Jag ville bara hem hem hem!! Å typ 5 min innan vi var framme så börjar en karl som satt bakom oss i tåget å spy!! Huuua det var iinte kul att varken höra ljudet eller känna stanken.. Bläää..!

Nä nu ska jag klä på mej, springa ner å boka tvättid så jag kan tvätta brallorna jag köpte på myrorna, och ut å gå läänge..

Hej!

På tåget




Bobby´s hårstudio. Bakom Marie sitter han. Dom hade även sjuuukt god morotskaka där!






Väntar på tåget




Mina 3 fynd på myrorna!!


Drinkpinnar :)


3 navelsmycken, men det röda ska jag försöka sälja. Det kändes och ser för stort ut. 12 mm är lite stort för mej.


Det gillar jag :)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe, okej..:P Det ser ut som en djungel på din skärm, när man ser det på bild...liksom grönt och djungligt :D Hahahaha.

Vad snygga bokstäverna blev..kommer bli skeeetabra!

2009-09-22 @ 12:57:17
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0