Matlagning och film

Gårdagen började med att jag och Marie tog en långprommis hem till mamma och pappa, där vi hämtade Bea (deras hund) å tog med henne hem till mej. Så här var hon med mej hela dan, till mamma kom å hämtade henne.

En trött tjej efter långprommisen :) Massa bus hade vi under dan!







Precis när mamma å hon gick så kom min kära vän Per. Så dom möttes i dörren :)

Per hade köpt med sig ingredienser till flygande Jacob. Så vi satte igång på en gång med maten, å det var verkligen kul att slippa lagat maten själv för en gångs skull. Det var väll mest Per som lagade maten, jag gjorde det han sa typ ;P

Efter maten blidde de film, 2 stycken hann vi med! Å kladdkaka, bulle å kaffe :) Jag var dööömätt ända till i morse kan ja lova.. Jag hade mjälthugg när vi kollade på filmerna :P








Det var riktigt gott!!


Hann inte riktigt med att få nån bild på efterrätten, men det var som sagt kladdkaka och grädde!

Under filmen smsade jag till Elina å frågade om jag inte kunde få sova med henne, för jag var LITE rädd.. vi såg på barnhemmet.. hyffsat läskig film!!! Å jag var inte såå sugen på att sova ensam efter den filmen.. Men Elina skulle upp å jobba idag, så jag fick göra ett försök.. å jag lyckades själv :)

Tack för en trevlig kväll Per!

Nu ska ja slänga på mej kläder å antingen ta en prommis eller ta bilen till mamma å pappa å gå ut med Bea.
Det lutar mest mot en prommis, för att i morse när jag ställde mej på vågen,som inte händer alltför ofta , så visade den något riktigt bra :) (Mindre än vanligt) Så då blir man ju ganska peppad till att fortsätta i den stilen.. hur jag nu har lyckats?!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Barnhemmet är skeeetabra!! :D Min mamma har en likadan gammal elvisp som dig :D Haha.

2009-09-17 @ 19:58:20
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0