Onsdag och tröttast i världen..

Idag vaknade jag strax efter 7 å pappa kom å lämnade lite kläder jag hade hos dom. Sen tvättade jag, å jag tvärsomnade mellan maskinerna.. Helt sjukt va trött ja var. Men det var bara att springa ner, slänga in i tork och torkrum.
Sen åkte jag hem till mamma å pappa, gick ut me sälen hem till mej. Åkte till mamma å pappa, fixade ett par byxor, åt världens godaste mat där. Vill jag gäärna ha igen nån gång MAMMA!!

Nu sitter jag i morgonrock å kollar på idol. Håller på frysa ihjäl, så nu ska här tändas ljus!

Hej!

Min lillgris var ute på gården å såg ut sådär.. Lillspanarn =D


Jag å Bea på G iväg på prommisen.


Denna jäkla symaskin äter kläder!!!


Så det blidde att sy för hand, gick myycket bättre :)


Å där ligger en utmattad Bea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0