Röra på mej dagen

Kan man nog kalla denhär dagen. Dagen började med att jag klev upp, åt lite, å prommade iväg till sörberge å hämtade bilen som vart kvar där sen igår :) Sen åkte jag förbi farmor och farfar där mamma å pappa var, OCH faster från sthlm var där :)

Sen åkte ja hem, lämna bilen. Gick in till timrå, solade, handlade lite till salladen jag ska göra och gick hem. Sen sprang ja ner å slängde in tvätt i maskinen eftersom den var ledig :) Så nu ska ja pyssla på lite här tills Mikka kommer!
Får se om jag börjar att måla bokstäverna ikväll eller om det får bli på tisdag, eftersom vi åker till sthlm imorrn =D




Här ligger dom å väntar på att bli målad.. :)

Här kommer bilderna från igår, å alla är tagen med min mobil, blir dåligt i mörker.. men ni ser ju lite iaf :)

Födelsedagsbarnet!



Jag och födelsedagsbarnet :)


Maten, enoormt gott!







Min tallrik med gottat!! :)

Å innan vi skulle hem, Cecilia har paketsnören runt huvet, sooom pricken över iiet ;) Å vad har jag lyckats gjort med mitt hår? :s


Å alla tre flummona :) Roligt hade vi!


Hej svej!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tjo hej! Ja roligt hade vi:-)Hela kvällen blev kanon:-) Tack så mycket för presenten - lyser fint här hemma! :-)

Hoppas vi kan göra om detta snart! Kram C

2009-09-20 @ 19:08:59
URL: http://energicissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0