Alla hjärtans dag

Ja nu har det vart alla hjärtans dag, och den dagen var inte som de senaste åren vart. Men det var en bra dag, en "slödag" eftersom det ändå var söndag ;) 

Fick ju ett rosa brev härom dagen, å jag var såå säker på att jag visste vem det var ifrån, men där fick jag allt :) Fick ett jättegulligt alla hjärtans dag kort av Frida (OS-FRIDA ;) ) som är där å spelar å är helt bäst i laget, du kommer fixa hem guldet gumman!! =)

Å idag vid lunchtid så fick jag ett till brev :) (gud vad jag gillar brev ;) ) Å det var från ELINA!! Ett till jättefint alla hjärtans dag kort och choklad i :)
Jag skickade en rosa "bad hair day" mössa till henne för en vecka sen, så det fick bli hennes lilla sena julklapp/alla hjärtans dag kort/present :P

Någon minut efter så gick jag ner till bilen och där fick jag en ros av min fina :)

Så nu känns det som man har blivit riktigt bortskämd med massa fina saker, det kommer jag leva på länge :) Tusen tack alla :)

Rosen :)




Kortet och chokladen från Elina :)


Coola kortet från Frida :)






Nu ska jag snart iväg på jobbet igen. Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0