Då har man blivit gammtant, och ägare av en NY dator :)

Min födelsedag var bra, på morgonen så tog jag good tid på mej med att göra tårtan jag tänkt göra länge :) Å den blev riktigt god faktist :) Å tog med mej en köpt tårta på jobbet å bjussa :) Jobbade till 20.15 så jag fick senfrämmande här :)

Å fick ju en ny dator som jag verkligen var i behov av :) Riktigt bra. I Lööööv it.
Å uppvaktad till tusen, telefonsamtal, sms, mejl och allt möjligt :)

Igår gjordes årsinventeringen på jobbet, så skönt att ha den överstökad!

Ikväll ska jag ut med tjejerna på jobbet å äta, ska bli kul :) Sen ska jag på inflyttningsfest, å det kommer nog bli riktigt kul tror jag :)

På måndag drar jag och brudarna på våran "stående" sthlms resa :) Ska bli riiktigt kul!

Nu måste jag fixa färdigt här hemma, får snart främmande.

Ha en bra dag alla :)

Å föresten!!! Grattis än en gång Beggan och Henke till huset!!! Vi kanske blir grannar en gång i tiden, VEM VET? hehe

Här kommer bilder på min tårta, som jag för första gången gjort :) Och nån på mig, hur jag ser ut nu, som gammtant :P










Kommentarer
Postat av: Gammelgubben

Menar du att jag ska bli Sollefteå-bo? ;) Puss

2010-02-27 @ 15:24:13
Postat av: lena

grattis vicky med många kramar

från oss.väldigt fin tårta du har gjort den ser god ut.(beggans fam)

2010-02-28 @ 19:38:32
Postat av: Anonym

Hoppas du hade en fin födelsedag. Inte dåligt me en ny dator! Snart vill man ju se en kärleksbild ju ;-)

2010-03-01 @ 22:30:05
Postat av: Tjorven & Charlie

Ja du vet att du alltid är välkommen ;P Så får jag ta den största platsen och du får ta den mindre vad sägs om de

2010-03-02 @ 21:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0