:)

Det går ganska långt mellan varje uppdatering har jag märkt, men ni kanske har listat ut att jag har en hel del annat för mej? :)
Mycket är upp och ned i mitt liv just nu, på ett bra sätt. Jag mår bra. Riktigt bra. Men allt känns annorlunda och "konstigt" :)

Idag har jag vart ledig, å det är riktigt skönt. Jag klev upp tidigt och bara va, sen gick jag å la mej igen. Dumt. Otroligt dumt!! Så nu sitter man här med huvudvärk å allt.. Men är huvet dumt får f*n huvet lida också ;P

Idag skulle jag vilja åka in på birsta å kolla efter en ny dator, men vad kan jag? Jag ser en rosa dator och tycker den är skitsöt, klart jag vill ha den, men resten då? Näe, måste ha med mej nån som kan :)

Men om ja ska vara ärlig så ligger faktist ett kylskåp högst upp på listan, så får väll vänta med dendär lilla sötsaken tills det är inhandlat..

Nu ska jag röra på mej :)

  RL34SC

Vill haa :)

(Måste ha)

Ska införskaffas inom snar framtid.


Kommentarer
Postat av: Tobias

=*

2010-02-04 @ 12:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0