Fyra dagars ledighet, yes.

Ja då var jag äntligen där. Känns riktigt nice! Sitter här vid datorn å äter.. hör och häpna.. NATURGODIS! Jag har blivit helt tokig i det. Har aldrig förr ätit nått liknande, men när jag smakade det av T för någon vecka sen, så vart jag helt tokig i det.

Vet inte om det är bra eller dåligt. Det är ju dyrt, så där har vi redan ett minus, men nyttigt är det ju, eller? :) Alltså ett plus! :)

Ja nu är tanken att jag ska hoppa in i duschen å ifxa till mej så jag kan visa mej utanför denna lägenhet, sen ska jag iväg på bauhaus å köpa ett efterlängtat badrumsskåp, som äntligen finns, i rätt mått och allt!! :)

Vad ska jag göra av alla mina lediga dagar då?
Jag vill göra allt och ingenting, såklart. Vill åka till Sollefteå och till Norge och fan överallt å hälsa på alla.. men då är jag där igen, då kommer jag stressa ihjäl mej. Så får se vad jag hittar på.

Ha en bra dag allihopa, för det ska jag ha :)

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ledsen att behöva göra dig besviken men naturgodis är ungefär lika onyttigt som vanligt godis :P Men gott är det! :)

2010-02-18 @ 14:50:39
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha men de var inte minen på mig då? Minns du vad du höll på att skratta ihjäl dig första gången du såg den där bilden på mig? De gör jag! :P hahah

2010-02-18 @ 19:27:35
Postat av: Sofie

Hehe, Vicky...jag instämmer med ovanstående om naturgodiset ;P Det är ju all sorts chocklad å yogurt, salt å tjaffs på dom där. Det är så dom lurar en ;P

2010-02-18 @ 21:19:01
Postat av: Vicky

Fan då, då var man lurad. Igen. :P Men som sagt, gott är det :)



Jaaa Beggan.. det kommer jag aldrig glömma :P Det skrattet. Jag såg mej bara så blind på hur jag såg ut på den bilden med oss två. Vad hände med mitt ansikte lixom? Ser ut som en slickad hund med värsta misskapta facet!!! :P

2010-02-18 @ 21:47:40
URL: http://tickis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja må hon leva ja må hon leva... HIPP HIPP HURRA på din stora da!! En fågel kvittrade ;-) Hoppas du haft en fin dag KRAM från mej /J

2010-02-25 @ 17:38:39
Postat av: sandra

Yes I am! Vill du joina min as coola klubb ? Klicka dig in på www.beggan.blogg.se och släng in en kommentar... Ey yo!

2010-02-27 @ 10:10:00
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0