Kan det bli mitt "år"

Jag och Beggan har haft en RIKTIGT trevlig kväll ikväll, som vanligt när vi har träffats på senaste. Tusen miljoners trillioners saker att prata om!
Började med att åka till banken när jag hade slutat jobbet 13.30. Där beställde jag ett nytt bankomatkort som vart stulet av bankomaten i lördags. Förstod INTE vad jag gjorde för fel. Måste vart nått fel på det jag hade druckit ;P

Sen har jag faktist börjat pensionsspara, from IDAG :) Mamma och pappa, stolta över mig eller???

Efter det blidde det Ikearestaurangen med köttbullar, potatis, sås, sylt, sallad, vitlöksbröd och äppelpaj med vaniljvisp och kaffe :)

Sen åkte vi hem och skrattade och pratade ihjäl oss om allt möjligt som har med framtiden att göra bland annat, om jag säger så :)

Måste även tacka Frida, Emma och Emma för en toppenkväll igår :) Tusen tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0