Mitt rosa place och fläktkåpan :)

Idag har jag vart ledig och haft både det ena och det andra för mej. Men till det viktiga: Jag har inhandlat allt jag ska ha till mitt "rosa tema" .
Så nuuuu ska äntligen julen bort!! Bort bort bort!!!

Så ska ni få lite bilder här från dagen och hur min lägenhet ser ut före och efter :)

Mest för min egen skull och för er inredningsintresserade, ni får ursäkta den dåliga kvallen på bilderna.

Jag och Beggan på Ikearestaurangen och fikar/äter. Jag hade ätit hemma, så nöjde mej med LITE efterrätt!!
Beslutsångesten var på hög nivå.. 



Fläktkåpan på plats :) Listen ska målas, sen så :)


Här har vi mina rosa grejer som ska upp nu :) Orkar jag så lägger jag upp bilder på dom sen.


Oooh va juligt!! Bort med det!


Samma där, och en död julblomma ;P


Å dessa gardiner ska bytas ut till nästa jul, skönt. Tål inte se dom en gång till! hehe



Här har ni en kanonbra låt som ni kan lyssna er less på till jag är klar och förhoppningsvis lägger ut nästa gäng med bilder :)

Break your heart - Taio Cruz


Kommentarer
Postat av: Tiina Sjölund

Ser riktigt mumsigt ut med semlan!

2010-01-28 @ 21:59:58
URL: http://www.bubbelbarn.blogspot.com
Postat av: Therese

Visst är låten grymt bra ;)

2010-01-29 @ 18:10:07
URL: http://tessesessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0