Vardagen är igång igen

Nu är allt över. Min ledighet och 2009.
Nu hoppas jag verkligen att dethär året har lika mycket kul, å mycket mycket mer att erbjuda. Många vet nog vad jag önskar mig mest av allt...

Jag har haft Elina här hos mej i 2 veckor som inneboende. Vi har skrattat och gråtit som aldrig förr tro ja. Så det vart verkligen 2 intensiva veckor. Å såklart så sprang tiden iväg då. Men det var riktigt skönt att ha henne hemma :)

Mitt hem är just nu lite upp och ner, men det beror på projektet med fläktkåpan.. lådor och saker överallt som ska slängas. Men det försvinner snart hoppas jag :) Vill ha tillbaka containern på innergården!!!!!!

Snart bär det iväg till jobbet och mina underbara arbetskamrater, det gör det såå mycket lättare att gå tillbaka till jobbet efter några dagars ledighet :)

Har precis vart ner på kansliet i föreningen för att hämta ut min repfond. Har inte rört dessa pengar sen jag flytta in, men nu tyckte jag att det fick vara nog. Måste införskaffa mej en kylfrys (nån som håller på renovera å ska byta ut?? Vit ska det vara).. så då känner jag att jag kan plocka ut dom. Har renoverat i stort sett hela lägenheten på mina sparpengar, så nu känns det som en bra ide.

Jag är också ute efter ett underskåp till tvättstället(med dörr/dörrar så man kan gömma undan saker) Jag har kollat överallt, köpte hem ett från ikea, skruvade ihop det å allt. Men så fattades det EN centimeter!!!! Alltså får skåpet vara MAX 58.5 brett. Nån som vet om nått liknande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0