Ont. Jobbigt. Tungt.

Jag har i stort sett slutat med denhär bloggen känns det som.. Tråkigt med det har bara blivit så.

Å senaste nytt är att jag har ryggskott. Så jävla inte roligt. Övningarna jag har fått fungerar verkligen, IBLAND. Men idag har jag kunnat gått rak ganska mkt om man jämnför med sen i lördags. Men nu.. Nä, jag säger inget mer.

Å plus att en annan sak känns piss skit å helvete. Jag njuter inte av det. Inte ett dugg.

Så för att allt ska kännas bättre JUST NU, så får jag försöka hitta på nått, läsa boken eller slå på en film eller VAD FAN SOM HELST..


Kommentarer
Postat av: J

Nej men usch din stackare! Hoppas de blir bättre snart. Å du, inte sluta blogga!! Jag läser o vill forts me de ;-) Kramis/J

2010-05-29 @ 11:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0