Avocadosallad

Igår var jag ut en sväng.. superskönt att göra nått annat istället för att sitta hemma å fundera å tänka på allt. Beggan kom å hämtade mej, sen hämtade vi upp Jenny.
Skjutsade henne till sjukhuset till handrehab,
sen åkte vi till stan å lämnade in Beggans klocka, hämtade upp Jenny och åkte på Marco polo å åt.
Guud vilken god mat dom hade där! Å ett jäkla fräscht ställe måste jag säga!

Snyggingarna och min JÄTTESALLAD! Va trodde dom? Att man var nån sumobrottare eller? hehe

     

Sen åkte jag å Beggan in på birsta en sväng, å avslutade på Ica Maxi. Jag åkte hem till mamma å pappa direkt efter att hon skjutsade hem mej. Där satt jag framför elden å värmde mej, sen tvärslockna ja i soffan..

   

   

Eftersom jag missade farsdagsfirandet i söndags,  så tog jag en tårtbit igår istället :P



Justja, jag var ju hos läkarn idag. Kommer kallas till magnetröntgen. Å vart fortsatt sjukskriven till 20e December..



Jag vill åka tillbaka.. NU :) 

Kommentarer
Postat av: mikka

åh älskar den där salladen!!!

2010-11-19 @ 09:56:50
Postat av: Anonym

nej men va skriver jag! jag skulle skriva jag älskar den där tårtan! det är min favvo..men så vart det salladen istället..heheh

2010-11-19 @ 09:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0