Gjorde mitt eget navelsmycke

Jag har leta å letat efter ett nytt navelsmycke som det hänger nått fint i. Nått större lixom. Men finns absolut ingenstanns.. Jo, kanske på marknader eller utomlands..  Men, jag fick ideén att fixa mina egna smycken eftersom att det inte fanns att hitta här hemma :) Å de va faktist lite kul å greja med!

Började med 2 "tomma" ögglor på ett gammalt navelsmycke.


Köpte 2 par örhängen, rätt stora JA. Men snygga! Plockade loss dom från hänget.
 

Satte en ring mellan hänget och navelsnycket.
 

Tada! Första smycket klart.


 

Andra smycket!


 




Kommentarer
Postat av: Jesper Smedberg

Lite overkill kanske?

2010-11-30 @ 21:18:44
Postat av: Vicky

Men smebben.. Tyck de du :) Jag tycker dom är snygga ja!

2010-11-30 @ 21:38:47
URL: http://tickis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah

2010-11-30 @ 22:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0