Inte många timmar kvar nu..

Klockan 10.20 imorgon har jag tid hos sjukgymnasten.
Så nu hoppas jag verkligen att jag får höra nått positivt :)
( Inte va sjukskriven så länge jag misstänker att jag kan behöva å att jag blir bra snart!!! )
Jag gillar verkligen inte dethär med att vila vila å vila.. Jag vill ut å "flyga", jobba å KUNNA GÅ RAKT!!!!

Ska ju åka skidor å skoter å vara ute mycket i vinter, där kan man verkligen inte ha kryckor!!!
Jag är ju en tjej i sina bästa år
Har inte tid med dethär helt enkelt.

Håll tummarna för mej nu hörrni =)

Titta.. allt sånthär som jag tycker är så jäkla kul.. Visst, vissa grejer kan jag göra.. men absolut inte på samma sätt.
Med en ständig smärta..
Å vissa gejer inte alls =/

*Åka skidor till vintern SKA jag inte alls ha nå problem med.
*Mina prommisar och träna är det grymt viktigt för mej att jag kan göra!
*Festa, krogen, utelivet med mina nära å kära.. har aldrig tråkigt!! Man ser lixom alltid fram emot nästa utgång, nykter eller inte
*JOBBA!! Gud vad jag vill kunna jobba :(
*Å dethär med godis å chips å allt sånt.. Ja, det känns ju absolut inte ok att ens äta sånt på en lördag nu när jag inte ens rör på mej.. 
 
Men när ryggen är fixad, då är jag med i matchen å ska a igen allt jag har missat :)

               

NU; Paradise hotel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0