Lördag!

Nu har jag precis kommit hem från morfar som fyller år. Det var våran familj och mormor som var där, vilket var väldigt uppskattad av honom :)

Världens godaste tårta serverades, sååklart.. tog 2 bitar av underbara bananza :) Riiktigt god!

Igår var jag ju som sagt på himlabadet. Det var en jättebra kväll med bra sällskap.
 Vart endel djupa samtal med vissa.. som jag tycker känns väldigt bra. Jag tror att bubbelpooler och relaxavdelningar Is The Shit för sånt :)

Nu har jag föresten fått min kallelse till röntgen. Tid och plats, så det känns riktigt bra! Men jag gruvar mej som faan för sprutan som jag ev kommer få, och att jag ska ligga i ett jättetrångt utrymme allt mellan 15-60 min!!!

Ikväll ska jag till Jenny på lite förmys innan dom ska in på Bergsåkers travbana där det kommer vara rockafton.
Jag följer nog med ett tag när jag skjutsat in dom, kan nog bli kvar längre om det finns mkt sittplatser, så tant får sitta :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Haft en bra dag? :)

2010-11-27 @ 21:59:45
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0