Men lugn nu..

Nu har det kommit nån ynka snöflinga här (på gatan) ikväll.. nyss.
Men jag tror inte att det kommet bli så mycket mer på nån dag.
Hoppas verkligen att jag har rätt!!!!!
Blir jobbigt för mej att gå med kryckorna annars.. =/
Skit att vara handikappad på vintern skulle jag misstänka..

Har inte ens nå bra skor att ha i vinter.. Då betyder det alltså att jag måste kuta runt i affärer å leta skor snart!?! Katastrof!! Jag får svettattacker bara jag tänker tanken..
Jag älskar shopping, affärer å allt sånt..
Men inte NU. I min situation nu så HATAR jag att gå i affärer..

 

Nu blir det soffläge och nån film! Man vart ju lite varm och mojsig i skallen och kroppen efter badet :)


Kommentarer
Postat av: linn

Tyvärr så tror jag det kommer lite mera snö :/ Inte kul o gå på kryckor i massa snö inte hua stackare..Hoppas dem plogar bra :)..Själv måste jag skaffa kärring sporrar till skorna i vinter för är så jäkla nojjig att halka, det har jag ingen lust med just nu, så man får väll skämmas och leka tant ;p



Hoppas du blir bättre snart iallafall och slipper kryckorna Kram

2010-11-10 @ 01:51:31
URL: http://lalalinn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0