Thomas sabo

I morse när jag vaknade så ligger mitt armband i sängen.. det har alltså gått sönder igen :( Så jag får nog inse att jag måste köpa ett nytt.

 

Å denhär gången ska jag inte ha det när jag sitter i kassan så alla länkar flyger av.. dumma mej! :P
Hade ett jättefint cocktailglas som länk, å det försvann bara efter nån dag. Hoppas att det finns nått i nån butik när jag kommer å ska handla det :)

Cocktailglas Charm Thomas Sabo

Så, ett nytt Thomas Sabo armband med nya länkar står på inköpslistan.

Nu ska jag käka lite frukost/lunch!


Kommentarer
Postat av: Lundan

Önska dig i julklapp vetja :)

2010-11-10 @ 16:46:05
Postat av: vicky

Hehe nje. Vill ha nu!! :) Är så tomt på handleden.. =/

2010-11-10 @ 18:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0