Bättre än väntat!

Igårkväll var ju jag å Elina på Ladies Night, å jag säger bara det.. vilken show!
Jag hade fått en helt annan bild av hur det skulle vara, så jag vart verkligen positivt överaskad :) Eller VI!

Det gjordes ju också en reklamfilm med mej, Elina och Brolle!!!
Kommer kanske lägga upp den här vid ett senare tillfälle ;)

Efteråt så åkte jag och Elina in till stan å satte oss på Irish. Ååååh va sugen man vart på en liten utgång efter dendär "förfesten" på Eon!
Å sen när man såg alla taggade människor på Irish.
Men, jag har faktist ett jobb att sköta :)

Vi åkte hem rätt sent, å somnade som en klubbad.

Nu ska jag försöka göra nått åt mitt hår och face, (önska mej lycka till ;P)
sen är det jobbet som gäller.
Efter det ska jag bosätta mej hemma hos mamma å pappa å sällskapa min yngsta lillebror som annars skulle bli solo hemma i storhuset hela kvällen, gillas INTE!!

Vart tyvärr inga bilder från kvällen igår. Men jag hoppas verkligen att min rosa telefon är i min hand till nästa helg, kan behövas en kamera då känns de som(eller kanske INTE) hehe, efter gårdagens planer :)


Kommentarer
Postat av: Christopher

Det är klart att du skall ha med dig kameran då vi spelar nästa lördag. Godless Glenn and the AstroZombies på Allstars, Sundsvall 30 Oktober.

2010-10-23 @ 10:47:55
Postat av: vicky

Haha, jaha, var ju inte riktigt det jag syftade på att jag skulle göra, men de lät ju kul :)

2010-10-23 @ 11:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0