Besök hos Soffan!

Idag när jag slutade så träffade jag på Sofie, en heelcrazytjej på jobbet :) Fick med mej henne hem på lite lunch, sen bytte jag om å nu är vi hos henne, hon har hoppat in i duschen, sen ska vi till biirsta :)
Måste lämna tillbaka ett skärp och byta en sak. Å kanske råkar slinka med nått mer hem :)

Fan att min telefon inte finns här med mej nu.. låter som att den har dött.. haha .. men just precis NU skulle jag vilja ta massa massa kort på hennes fina katter och lägenhet. Men nej nej .. Trååkigt!

I morse vaknade jag av en mindre rolig dröm.. drömde att min katt, eller familjens katt, hade blivit avlivad.. å det var såå fruktansvärt! Jag var helt söndergråten när jag vaknade. Så jag måste åka dit ikväll å pussa å krama på han, älsklingen min! Skratta ni, men sån är jag :)

Har suttit å grävt igenom hennes dator nu lite lätt, efterdet hon har sagt att jag får kolla i, å då hittade jag denhär bilden. Meeeeen, skulle som sagt velat haft en mera "sofiebild" eftersom denna brud är störtskön å crazy =)


Nu har hon hoppat ut ur duschen, så nu drar vi snart :)

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, du har ju en bild på Sigge där i bakgrunden på lådan iaf ;P

2010-10-12 @ 19:09:19
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0