Gravid?

Fick höra idag när jag var på Willys med Elina, att mitt bälte som jag har för ryggen är rätt likt ett foglossningsbälte. Så ja.. haha.. Komiskt. Ont har jag iaf. För er som inte visste.. tänkte bara säga det IGEN.

Nu har jag äntligen gjort det som borde gjorts för läääängesen, men är man så lat som jag har vart så blir det såhär istället. Gjorde till och med en "to do lista" för att inte missa nått.. Å allt är avprickat ;)

Vart ju lite shopping idag trots allt.. Men tyvärr var bäddmadrassen som jag ville ha, slut!! Inte bra..

Men vart en ny kudde iaf å nya vinglas. Onödigt många, eftersom jag BARA behövde ett, men vart 6 stycken. Men men.. ska man ha billigt skit så får man väll ta den smällen.

Här är lite bilden från våran shoppingtur :)

Elina provligger bäddmadrassen jag förmodligen ska köpa


Vi 2 <3


Middan idag :)


Jag och mitt gravidbälte ;P


Ojsan, ett par nya stövlar!? :)




Halsband från Gina


Låång tröja från gina, helt perfekt! Synd bara att dom inte fanns i svart också.. =/




Och, middan igår. Slapp laga mat själv. Lyx!
En riktig Vickymeny! :)




Nu ska här sovas! Upp 5.30 imorrn.. möte 6-7 imorrn på jobbet. Innan jag börjar kl 10.. Suck.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättesnygga stövlar!! :)

2010-10-07 @ 23:18:11
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0