Här steks jag!

Jag har haft en riktigt skön morgon, eller förmiddag kanske jag ska säga. Jag drog iväg på prommisen jag funderade på, med Ritha(stavar jag ditt namn rätt nu tro?) .
Var jätteskönt ute. Supertrevlig prommis!
Sen solade jag solarium ett tag. Så jäkla skönt var det. Lyckas alltid somna dom sista minuterna, så precis innan det ska slå av börjar det ju å pipa, å jävlar,vaknar alltid då, blir lika rädd varje gång..

Sen var ju tanken att jag skulle iväg på birsta resten av dagen med Elina och Jenny, men då vart jag utringd på jobb. Så då får jag ta det imorrn efter jobbet istället kanske :)

Här steks jag!

 

Nu ska jag göra mej nån sallad eller så..  Så jag får nått i magen innan jobbet.

Tjoo..

Jo, en sak till. Faan vad jag är sugen på en BIG MAC & CO!!!



Men NEJ NEJ. BIG NOO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0