Ledig idag!!!!

Jag tog en liten sovmorgon idag som väntat. Men det var såå skönt.. vaknade strax före 9, sen har jag legat å kikat på tvn i sängen i säkert en halvtimme. LYX!

Nu har jag precis käkat havregrynsgröt med rivet äpple, gott faktist.
 Känns som att, bättre att äta lite nyttigare när jag inte kan träna så som jag vill. Men förhoppningsvis är jag på banan igen :)

Nu tänkte jag klä på mej å dra iväg på en prommis, sen sola lite solarium, ska bli gryyymt skönt!!!

(Va å solade i stan sist, å fy vilket hemskt solarium. Det var detdär drop in i blåhuset.
 Det blåste som faaan i det, plus att man inte såg nån tid alls, tiden man kunde se, satt UTANFÖR dörren, på väggen, så att dom utanför kunde se , fantastiskt dåligt.. å "taket" gick inte att ställa upp!! Så när jag skulle i och ur solariumet så fick jag hålla upp det för att inte få det på mej... inget plus i kanten där!)

Jag måste bara slänga upp lite bilder nu från Min, Elina och Mikkas turkiet resa förra året. Jag ser dom varje dag, så nu ska några bilder upp :)

           
Dom mesta av bilderna bör inte ligga uppe på en blogg, såg jag nu, så här fick ni lite iaf, bättre sent än aldrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0