Men de va väll fan då..

Det var väll såklart nån jäkla försäljare som hade ringt igår.. inte media markt. SUCK!!!!!!!!!!!!!!
Ringde upp dom nyss för att kolla läget med telefonen,
frågade om dom kunde se om den var på gång att bli klar snart..
Men näe.. dom kunde se att det var nån grej beställd till den. Så that´s it. Då är det bara å fortsätta vänta.

Nu har jag precis ätit lite muslii, fil och clementin. Funderar faktist på en prommis.
Men egentligen vill jag bara sitta som jag gör nu. Det gör inte ont för stunden. Jag hade faktist glömt bort det för en stund. Känns som att jag inte har ett enda problem nu!! Fan va nice!! Mera sånt!!

Men jag tror faktist att jag drar iväg på en kortsväng. Sen ska ja dra in till birsta, på mekonomen å hämta ut nån grej till pappa. Sen om några timmar är det jobb igen.
Ännu en dag närmare helgen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0