Morgondagens schema!

Min lediga fredag kommer så jäkla lägligt så det är helt sjukt :)

*Imorrn ska jag upp i hyffsad tid hade jag tänkt!
*Ut på prommis i 40 min
*Sola
*Iväg med en av mina kärlekar på lite äventyr,
innan vi drar på ladies night =)
Ska bli sååå kul!

Nu, ikväll efter jobbet när jag kom hem, gjorde jag soppa och en macka, tog ett äpple till efterrätt, så nu är jag mätt och tänkte nog lägga mej.

Har en roolig dag att se fram emot :)


Och!!! Och och och och och!!!!!

Kvällens avsnitt av lyxfällan var heeelt galet.
Var det ett skämt, eller var det på riktigt??
Jag som tycker att jag är en riktig shoppinggalning, men inte efter dethär avsnittet.
Jag känner mej lugn nu, riiktigt lugn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0