Morrn morrn!

Vaknade av jordens pain i benet. Så har vaknat och somnat fram och tillbaka från 7 till nu. Men nu är jag uppe!! Grattis till mej!!

Har nyss haft ett mindre trevligt samtal med farbro doktorn, men, han behöver inte alls ha rätt. Så det ska kollas upp på torsdag.

Jag ska iaf börja simma nu!!!
Nu ska det börjas... jag vill verkligen prova allt allt allt så jag blir av med denhär värdelösa, tillfälliga kroppen jag har. Och så jag framförallt kan få börja TRÄNA igen!! =)

Nu ska jag käka klart min frukost med en extra krydda idag.. Kan det bli bättre för stunden.. så JAAATACK!

Känns som att jag kommer ursäkta ihjäl mej under denhär tiden. Men det är faktist såhär mitt liv ser ut för tillfället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0