Privatlivet är helt bortblåst.. ?

Jag var precis påväg att lägga mej när jag hade skrivit klart mitt inlägg, men så ramlar jag in på en blogg.. "in i bloggvärlden".
Där vart jag kvar till nu.. å jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Det bara händer så sjuuukt mkt saker i denna "bloggvärld" så om alla bara visste.
Det skrivs lixom om otrohet och allt, detaljerat i bloggar.. i dessa "kändisbloggar".

Jag har typ suttit å gapat hur länge som helst, bläddrat från blogg till blogg, där allt hänt, å skrivits emellan.. rätt "kul" å läsa om, eller kul kan jag väll inte påstå. NEJ. Men rätt sjukt hur dom skriver öppet om hela sitt privatliv lixom..
Vart går gränsen lixom??

Ja herregud. Måste ju bara följa dessa bloggar nu framöver, mer än vanligt. Tycker synd om dom. Eller HAN.

Gonatt!




Kommentarer
Postat av: mikka

Upptäckte oxå de där igår...sjukt egentligen. Tänk om våra förhållanden hade vart med på första sidan på msn..

2010-10-22 @ 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0