Rosa mysdress, yes!

Idag vart det en rosa mysdress också :) Äntligen har jag den!!!! Men, den kommer jag ENDAST ha hemma, hehe

Soffan å jag hade en trevlig dag måste jag säga, och jag säger som hon sa när hon klev ur bilen. Nått i stil med "Dethär får vi ju göra om, men vi behöver inte vänta 10 år till nästa gång" haha.. För det är precis så det har vart.. helt sjukt!

Vi tog en middag på Ikearestaurangen, gud vad jag älskar den maten, billigt och bra och förjäävla gott =)

Det vart ju lite shopping som jag trodde också..

Ska försöka fixa nå bilder på det sen!


Kommentarer
Postat av: mikka

PÅ denna bild är du fantastiskt fin!

2010-10-13 @ 16:27:34
Postat av: Vicky

Thanks :)

2010-10-14 @ 11:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0