Svenskaprov och myndighetssamtal

Nu sitter jag å fikar, håller på göra mej klar för dagens svenskaprov på polishuset.
Denhär gången vet jag ju hur det går till,
och kommer vara mindre nervös,
plus att jag inte kommer stanna på en text huuur länge som helst,
 utan fortsätta å försöka bli klar så fort som möjligt!!
En timme går aasfort, det gjorde det iaf förra gången.

Men det största problemet blir att hitta en jäkla parkering!!! Förra året fick jag åka runt flera varv i stan, å sluta med att jag fick parkera vid Memento.. KUUUL!

Så idag tänkte jag åka vid 7.15, eftersom vi ska vara där 8. Då borde ja få en parkeringsplats inärheten tycker ja!

Hörs sen då. Förra året fick jag 2 p från godkänt, i år... SKA JA KLARA DET!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Håller tummarna

2010-10-14 @ 10:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0