SvettUlla skriver...

Nu har jag precis kommit hem och "gjort iordning" maten. Det vart en längre runda än tänkt, men de var riiktigt skönt.. Var helt söndersvettad när jag kom hem.. eller jag kände det när jag började gå lite lugnare nån meter innan porten.. fyy va äckligt det är..

Så, då var det gjort. Skönt. Men träningen är inte slut för idag! Jag ska ner på gymmet med Mikka vid strax efter 5 å köra lite också :) Kan behövas efter allt jag åt igår!! 

Först all mat och sen drog jag i mej en Ben&Jerrys glass(godast ever).. å mer å mer.. Så här ska brännas!!!

Nu har jag iaf lyckats tagit lite bilder med min kamera som vart bortglömd ett bra tag :)

Har nyss ätit dethär, gott gott! Nästan ingen disk heller, yeey! hehe
   

Shoppingen igår!
     



Mongot själv.. Ja gillar inte dethär med blixt ja.. :P Är helt rödblommig.. vilket inte syns så bra där!
   

Jag tror jag sticker iväg å solar en sväng innan vi ska iväg å träna. Yes, de gör ja!

Hmm, Mikka å Elina!!! Jag hittade alla Turkietbilder på kameran!!! =D


Kommentarer
Postat av: Tore

Nu väntar vi bara på bilder med t ex dom där trosorna på! =P

2010-10-14 @ 16:37:21
Postat av: vicky

Sorry, blir inga sånna bilder..

2010-10-15 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0