Blondinbellas bok

Nu har jag klämmt i mej lite mat, fick nästan i mej allt av dendär jätteportionen!!

Kycklingsallad med;
Ananas
Tomat
Gurka
Rödlök
Isbergssallad
och
Keso


Nu ska jag lägga mej på soffan å läsa Blondinbellas bok "Egoboost"
Köpte den igår i Övik, å den är riktigt bra!







För er som inte tror att jag har nått annat liv än att bara sitta vid datorn hela tiden, så ska jag berätta en sak för er. Jag har semester, och dethär är min sista vecka.. å jag har verkligen försökt att slöa å slappa på så HÖG nivå som möjligt.
Nästa vecka när jag börjar jobba igen, så kommer jag inte alls blogga så hysteriskt mkt som jag gjort nu :)

Nä, nu är mitt kaffe klart!

Hejsvej :)


Kommentarer
Postat av: J

Inte drack väl DU kaffe förut? Minns ja fel? ;-)Håller du på me bantning förresten? om man ser på allt du äter... Eller haru bara lagt om kosten?? Du har ju ingen kropp som behöver tas ner precis!

2010-09-09 @ 21:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0